Kenen ja mikä runo on kyseessä: runo on kirjoitettu lapsen näkökulmasta, se on hyvin lyhyt ja päättyy säkeeseen l a m p p u p a i s t o i.

Kysytty

Hei, kenen ja mikä runo on kyseessä:

runo on kirjoitettu lapsen näkökulmasta, se on hyvin lyhyt ja päättyy säkeeseen

l a m p p u p a i s t o i.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on Maila Pylkkösen otsikoimaton runo, joka alkaa lauseella Yhtenä iltana minä putosin niinkuin patjan alle. Runo sisältyy Pylkkösen runokokoelmaan Monologit vuodelta 1976.

Saat runon sähköpostiisi.