Käyttämäni netin hakukone ilmoittaa, että Tampereen Yliopiston Kirjastossa on teos, josta saattaisi olla apua pulmassani, joka liittyy meneillään olevalla…

Kysytty

Käyttämäni netin hakukone ilmoittaa, että Tampereen Yliopiston Kirjastossa on teos, josta saattaisi olla apua pulmassani, joka liittyy meneillään olevalla kurssilla käsiteltäviin asioihin. Teos on: Rinne, Allan: Merenkulkuoppi (käsikirjoitus + kaavakuvia)
Tampereen kirjaston tietokantoihin en eläkeläismiehenä pääse pääse. Onko minulla jotenkin mahdollisuus päästä tutustumaan kyseiseen teokseen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseinen teos löytyy Tampereen Yliopiston kirjaston käsikirjoitusarkistosta. Sieltä ei välitetä kaukolainoja. Jos haluaa tutustua teokseen paikan päällä, kannattaa soittaa etukäteen. Allan Rinteeltä on myös olemassa teos Käytännön merenkulkuoppia. Sen voi kaukolainata esim. Varastokirjastosta.