Käyttäjätunnuksen (pitkä numerosarja) vaihto paremmin muistettavaksi? Itselle olen joskus vaihtanut. Nyt en löydä kohtaa mistä sen voisi tehdä. Tytärkin haluaa…

Kysytty

Käyttäjätunnuksen (pitkä numerosarja) vaihto paremmin muistettavaksi? Itselle olen joskus vaihtanut. Nyt en löydä kohtaa mistä sen voisi tehdä. Tytärkin haluaa vaihtaa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Internet-työasemien käyttäjätunnuksen voi vaihtaa lyhyemmäksi Turun kaupunginkirjaston sivuilla http://www.turku.fi/kirjasto. "Asiakkaana kirjastossa" -kohdasta pääsee Internet-työasemien ajanvaraukseen, jonka kautta omilla kirjastokortin tunnuksilla voi vaihtaa käyttäjätunnuksen ja halutessaan myös salasanan. Vaihto tapahtuu valitsemalla ensin "Käyttäjätiedot", sitten "Omien tietojen muokkaus", jossa voit "Käyttäjätunnus"-kohtaan vaihtaa haluamasi uuden tunnuksen. Lopuksi pitää vielä hyväksyä uusi tunnus.