Käytän Windows XP media center editionia (SP3) jossa on 2 eri käyttäjäprofiilia. Toiseen niistä kone ei suostu enää kirjautumaan, vaan menee johonkin TEMP…

Kysytty

Hei
Käytän Windows XP media center editionia (SP3) jossa on 2 eri käyttäjäprofiilia. Toiseen niistä kone ei suostu enää kirjautumaan, vaan menee johonkin TEMP-nimiseen (koneen itse muodostamaan) profiiliin. Resurssienhallinnasta näen, että se oikeakin profiili koneelta löytyy, mutta siis nyt kone ei suostu sitä avaamaan. Saanko korjattua tän poistamalla sen TEMP-profiilin (jolloin jäljelle jää vaan ne 2 oikeata profiilia, minun ja mieheni), vai meneekö kone jumiin..

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tässä tietotekniikkaa paremmin ymmärtävän työtoverin ohje:

1. Kirjaudu koneeseen tunnuksilla, joilla on järjestelmänvalvojan oikeudet.
2. Paina hiiren oikealla painikkeella Oma tietokone -kuvaketta ja valitse valikosta Ominaisuudet.
3. Valitse välilehdeltä Lisäasetukset ja sieltä Käyttäjäprofiilit-kohdasta Asetukset.
4. Valitse luettelosta se käyttäjäprofiili, joka on jumissa ja paina Poista-painiketta. Varmista poisto.
(5. Voit joutua luomaan uudelleen käyttäjäprofiilin.)
Huom! Kun poistaa käyttäjäprofiilin, poistuvat samalla Suosikit sekä työpöydälle tallennetut tiedostot.