Käynyt kirjaston helmet.fi sivustoa ja minulla on verkkotunnukset. 7v poikani kirjastokortti pitäisi olla linkitettynä tunnuksiini, mutta hänen kortillaan…

Kysytty

Hei! Käynyt kirjaston helmet.fi sivustoa ja minulla on verkkotunnukset. 7v poikani kirjastokortti pitäisi olla linkitettynä tunnuksiini, mutta hänen kortillaan lainattu aineisto ei kuitenkaan palvelussa näy (en pääse esim. uusimaan hänen kortillaan lainattua aineistoa)?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastokortin tietojen linkitys tarkoittaa sitä, että olet poikasi kirjastokortin takaaja. Takaaja ei pääse katsomaan lapsen kortin tietoja. Halutessasi pojan kortille voidaan lisätä tunnusluku, jolloin hänen lainojaan pääsee uusimaan netissä hänen omilla tunnuksillaan. Poikasi saa tunnusluvun käymällä kirjastossa, mukaan tarvitaan kirjastokortti sekä kelakortti tai muu henkilöllisyystodistus.