Kaupunkilehti Vartissa oli 7.10 ilmoitus: Hammashuollon aikoja voi lokakuun lopusta alkaen varata internetissä koko Helsingin alueella. Asiakas voi perua,…

Kysytty

Kaupunkilehti Vartissa oli 7.10 ilmoitus: Hammashuollon aikoja voi lokakuun lopusta alkaen varata internetissä koko Helsingin alueella.
Asiakas voi perua, siirtää ja katsella omia jonotietojaan.
Mistä www-sivuilta tai millä hakusanoilla palvelu löytyy ja miten se toimii?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tiedot löytyvät Helsingin kaupungin nettisuilta www.hel.fi :
Etusivulta voi edetä linkeittäin: Terveyspalvelut / Hammashoito / Hammashoito Helsingissä / Hammashoidon sähköiset palvelut.
Tässä lyhyt info:
"Hammashuollon sähköisten palvelujen avulla voitte:
* katsella ajanvaraustietojanne
* vahvistaa, perua tai siirtää saamanne ennakkoajanvarausajan
* perua tai siirtää ajanvarauksianne
* katsella hammashoidon jonotustietojanne tai poistaa itsenne hammashoidon jonosta.

Hammashoidon ensimmäinen vastaanottoaika tulee aina varata puhelimitse. Hammashoidon alueelliset ajanvarausnumerot.

Mikäli käytätte hammashuollon sähköisiä palveluja ensimmäistä kertaa, niin täyttäkää ensin itserekisteröitymislomake.

Jos olette käyttänyt hammashoidon sähköisiä palveluja"

(Lisää tietoa löytyy kyseiseltä nettisivulta.)