Katsoin varattuja näyttelyaikoja kalenteristanne ja ehdotankin marraskuussa 2012 yhteinäyttelyä. Onko se mahdollista?

Kysytty

Katsoin varattuja näyttelyaikoja kalenteristanne ja ehdotankin marraskuussa 2012 yhteinäyttelyä. Onko se mahdollista?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Turun kaupunginkirjaston näyttelyiden valintaperiaatteena on mm. että näyttelyn tulee linkittyä jollakin tavalla kirjaston tiedonaloihin. Samoin tarjotun aineiston tulee olla laadukas ja esteettinen kokonaisuus.
Mikäli näytteilleasettaja lähettää näytteen sähköpostin liitetiedostona, mukaan kannattaa liittää vain pari kuvaa postin tukkeutumisen estämiseksi.
Näyttelysuunnitelmista kannattaa ottaa yhteyttä:

http://www.turku.fi/Public/default.aspx?nodeid=17718&culture=fi-FI&cont…

Gunnar Högnäs, informaatikko, pääkirjaston tapahtumat ja näyttelyt
Anu Vuorela, kirjastonhoitaja, lähikirjastojen tapahtumat ja näyttelyt