Katsoin että teillä oli kirjaston lehtisalissa varastoituna lehti Suomen Metsästyslehti vuodelta 1907, olisiko mahdollista saada sitä kaukolainattua tänne…

Kysytty

Katsoin että teillä oli kirjaston lehtisalissa varastoituna lehti Suomen Metsästyslehti vuodelta 1907, olisiko mahdollista saada sitä kaukolainattua tänne työpaikkani kirjastoon Ikatalla, Ikaalisiin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hämeenkyrön kirjastossa ei ole Suomen metsästyslehden vanhoja vuosikertoja. Lehteä varastoivat ainakin Helsingin yliopiston Viikin tiedekirjasto ja Kuopion varastokirjasto. Kysy kaukolainamahdollisuutta kotikirjastostasi. Täällä on tietoa Hämeenkyrön kirjaston kaukopalvelusta:
http://www.hameenkyro.fi/sivistyspalvelut/kirjasto/palvelut/kaukopalvel…