Käsityön ja muotoilun teoreettiset perusteet

Kysytty

käsityön ja muotoilun teoreettiset perusteet

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjojen saatavuustiedot voit tarkistaa kirjastossa käytettävistä tietokannoista.

Ahola, Jussi: Teollinen muotoilu / Jussi Ahola. Otakustantamo, 1983. ISBN 951-671-348-3.

Anttila, Pirkko: Käsityön ja muotoilun teoreettiset perusteet / Pirkko Anttila ; [valokuvat: Pirkko Ahoniemi ... et al.]. Porvoo Helsinki Juva : WSOY, 1993, 2. p. 1996. ISBN 951-0-18477-2.

Häti-Korkeila, Marjatta: Tuotesuunnittelun perusteita / Marjatta Häti-Korkeia, Hannu Kähkönen. Porvoo Hki Juva : WSOY, 1985. ISBN 951-0-11340-9.

Kangasluoma, Matti: Tutkimus- ja tuotekehityskäsikirja / Matti Kangasluoma. Hki : Infopress, 1979. ISBN 951-737-073-3.

Karhu, P. Malmström, M. & Mannila, T. Hyvä sauma, tekstiilityön käsikirja. Otava, 1997.

Kojonkoski-Rännäli, Seija: Työ tekijäänsä opettaa - totta toinen puoli : kasvatusteoreettista ja koulutuspoliittista pohdintaa sekä empiirinen tutkimus itsenäisestä käsityön opiskelusta / Seija Kojonkoski-Rännäli. Turku : Turun yliopisto, Rauman opettajankoulutuslaitos , 1998. ISBN 951-29-1291-0.

Kolehmainen, Väinö: Taidon oppiminen ja simulaatiot / Väinö Kolehmainen. Turku : Turun yliopiston Rauman opettajankoulutuslaitos, 1991. ISBN 951-880-620-9.

Käsi luo, kasvattaa ja yhdistää / toimittanut Anja Norha ; [kirjoittajat: Pirkko Anttila ... et al.]. [Helsinki] : Käsi- ja taideteollisuusliitto, 1993. ISBN 951-95172-7-8.

Peltonen, Juhani: Käsityökasvatuksen perusteet : koulukäsityön ja sen opetuksen teoria sekä teoreettinen ja empiirinen tutkimus peruskoulun yläasteen teknisen työn oppisisällöistä ja opetuksesta / Juhani Peltonen. Rauma : Turun yliopiston Rauman opettajankoulutuslaitos, 1988. ISBN 951-880-234-3.

Smeds, Kerstin Kohti kokonaisvaltaisuutta. Muoto 1994 ; (15) ; 3 ; 28-31.

Suojanen, Ulla: Käsityökasvatuksen perusteet / Ulla Suojanen. Porvoo Helsinki Juva : WSOY, 1993. ISBN 951-0-18569-8.