Otsikko
Kappaleen nimi on Laura. Haluaisin siitä nuotit

Kysytty

Kappaleen nimi on Laura. Haluaisin siitä nuotit

Vastaus

Vastattu

Jos kyseessä on David Raksinin säveltämä ja samannimisen elokuvan tunnussävelmänäkin käytetty Laura, on sen nuotinnoksia hyvin saatavissa kirjastoissa. Suomeksi kappaleen on esittänyt ainakin Olavi Virta.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Laura_(kappale)

Helpoimmin se löytyy Suuri toivelaulukirja -sarjan osasta 12, sekä esimerkiksi seuraavista nuottikirjoista:

The best movie songs ever : piano, vocal, guitar (Hal Leonard, 2020)

100 years of popular music : 1940s : piano, vocal, guitar. Part one (IMP, 2003)

100 most gorgeous songs ever : piano, vocal, guitar (Hal Leonard, 2015)

The best movie soundtrack songs ever : piano, vocal, guitar (Hal Leonard, 2015)