Kansallisbiografia ja Suomen talouselämän vaikuttajat -verkkojulkaisut ovat myös vapaasti luettavissa lukuisissa kirjastoissa. Katso listaus palvelun…

Kysytty

Kansallisbiografia ja Suomen talouselämän vaikuttajat -verkkojulkaisut ovat myös vapaasti luettavissa lukuisissa kirjastoissa. Katso listaus palvelun tarjoavista tahoista täältä.

Miten tähän palveluun pääsee, kun helmet näyttää olevan tällä listalla? Oodin alakerrasta ei löytynyt äsken apua.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helmet-kirjastojen verkossa ei voi enää lukea Kansallisbiografiaa ja sen myötä Suomen talouselämän vaikuttajat  -tietokantaa. Tietokannan käyttöoikeus päättyi tämän vuoden alusta. Alla olevasta linkistä löytyy ajantasainen tieto käytössä olevista tietokannoista:

https://www.helmet.fi/fi-FI/Ekirjasto/Tietokannat