Otsikko
Kansainvälinen (globaali) maantieto matkailun näkökulmasta. ei kuitenkaan pelkästään eri matkakohteet vaan yleisimmin onko olemassa teosta? Matkailijan…

Kysytty

kansainvälinen (globaali) maantieto matkailun näkökulmasta. ei kuitenkaan pelkästään eri matkakohteet vaan yleisimmin
onko olemassa teosta? Matkailijan maantieto on oppilaitoksessa ja maailman karttakirja, jossa yleistietoa maista

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kokkolan kaupunginkirjastossa matkailuaiheiset kirjat ja yleistieto maantiedosta/matkailusta löytyvät luokasta 40. Aihe on laaja, joten suosittelisin tuloa paikan päälle.

Erilaisista kirjasarjoista kuten Maailmantieto tai Maailma nyt voi olla apua. Opetustarkoitukseen sopivat kirjat voisivat olla: U-M Rouhiainen: Satumaa 1 ja 2, Matkailuoppaan käsikirja ja Matkailu alueellisena ilmiönä.

Anders webkirjastossa (http://webkirjasto.kpnet.fi )voit kokeilla hakua asiasanalla: matkailu.

Likkikirjastosta,http://www.kirjastot.fi/linkkikirjasto/selaus.asp , löytyy hyviä linkkejä. Suosittelen!