Otsikko
Kannattaako kirjastoon ilmoittaa jos huomaa että lainattua kirjaa on sotkettu?

Kysytty

Kannattaako kirjastoon ilmoittaa jos huomaa että lainattua kirjaa on sotkettu?
Lainasin kirjan ja huomasin että se on aika täynnä lyijykynällä tehtyjä töherryksiä.

Vastaus

Vastattu

Kannattaa palauttaa huonokuntoinen kirja henkilökunnalle tiskillä. Silloin voimme panna sen korjaukseen.

Kaikkia automaatteihin palautettua aineistoa ei ehditä katsoa läpi.