Kaipasin apua epanjakieliseen sarjakuvien hankintaa. Olen etsinyt googlen kautta kirjoittajia, mutta sieltä en saa apua. Osaisitteko te neuvoa/kertoa, että…

Kysytty

Kaipasin apua epanjakieliseen sarjakuvien hankintaa. Olen etsinyt googlen kautta kirjoittajia, mutta sieltä en saa apua. Osaisitteko te neuvoa/kertoa, että kuka on hyvä sarjakuva piirtäjä, joka tekee siis lapsille tarkoitettuja espanjankielisiä sarjakuvia?Tilasin yhden, mutta se oli liian raaka lapselle. Olisi erittäin hienoa, jos osaisit auttaa ja saataisiin lapselle jotain iloa sarjakuvien kautta. Kiitos.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tässä luettelo pääkaupunkiseudun Helmet-kirjastojen espanjankielisistä lasten sarjakuvista
- Astérix y Latraviata / guion y dibujos de Albert Uderzo (2001)
- Cruz del sur / Luis Durán, Raquel Alzate (2004)
- Las hazanas de Quique y Flupi. (1, 2, 3 ja 6) / Herge (1987 ja 1989)
- Piratas a bordo! / Björn Pertoft ; diseño de cubierta: Pablo Núñez (2000)
- Mafalda inedita / Quino (1990)
- El mal trago de Obelix / Uderzo (1996)
- Mortadelo de la Mancha / guión e ilustraciones F. Ibáñez (2005)

Kovin paljon kirjoja ei ole ja
ainakaan vanhimmat eivät luultavasti enää ole myynnissä. Ehkä kannattaisi mennä johonkin suureen kirjakauppaan tutustumaan tarjontaan.