Otsikko
Kaipaisin vinkkiä kirjasta/kirjoista, joissa olisi tietoa ja kuvamateriaalia Hämeenlinnan rakennushistoriallisesti ja arkkitehtonisesti merkittävistä…

Kysytty

Hei, kaipaisin vinkkiä kirjasta/kirjoista, joissa olisi tietoa ja kuvamateriaalia Hämeenlinnan rakennushistoriallisesti ja arkkitehtonisesti merkittävistä rakennuksista ja alueista.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Meiltä löytyvät:

Minun Hämeenlinnani / Salmi, Vexi.

Rakennettu Häme : maakunnallisesti arvokas rakennusperintö /

Putkonen, Lauri.

Vanajanlinna / Eino Leino.

Vuosi linnassa : Hämeen linnan elämää mikkelistä mikkeliin / Vilkuna, Anna-Maria

Hämeenlinna : meidän kaupunkimme / toim. Arto Pakkanen, Ilmari Lehmusvaara ; [värikuvat: Keijo Kääriäinen].

Lisää kirjoja saatte kaukolainaamalla muista kirjastoista.