Kaipailisin tietoja Mikael Ilveksen perheestä ja nuoruudesta?

Kysytty

Kaipailisin tietoja Mikael Ilveksen perheestä ja nuoruudesta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mikael Ilveksen perheestä ja nuoruudesta ei ole saatavilla tietoja. Voit ehkä yrittää kysellä hänen kustantajaltaan WSOY:lta. Vuonna 1994, jolloin Mikael Ilveksen kirja "Eläinlääkäri puussa" ilmestyi, hän kertoi hiukan itsestään Kirjakauppalehden numerossa 7/1994, muttei mitään perheestään eikä nuoruudestaan.