Kaipaan pienestä tuulimyllystä piirustuksia ja työohjeita. Löytyykö kirjallisuutta?

Kysytty

Kaipaan pienestä tuulimyllystä piirustuksia ja työohjeita. Löytyykö kirjallisuutta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Haku onnistuu asiasanalla tuulimyllyt. Seuraavissa kirjoissa on tuulimyllyn rakennusohjeita:

Reija Johanna: Tuulimylly (1995)
Jani Johannes: Tee itselle tai lahjaksi (1995)
Reija Johanna: Tee se itselle [12: Tuulimylly ja muita koristeita pihaan] (1998)
Reija Johanna: Nikkaroi se itselle (2001, 2004)
Kustantajana näillä kaikilla on Tampereella toimiva RJS-tietokirjat.

26 ääntä

Kommentit

Moi,

Myöskin Tee itse lehdessä on vanhan ajan tuulimyllyn rakennusohjeet vaihevaiheelta ja myöskin kaavat. En vain tiedä löytyykö kyseistä lehteä enää mistään. Ohjeet olivat Heinäkuun 1989 lehdessä Nro 7.