Kaipaan jo Helsingin Halloween-tapahtumista tietoa! mista näkyy?? jos ei vielä niin milloin?? mitä muuta tiedossa kun halloween run??? mahdollisimman kattava…

Kysytty

kaipaan jo Helsingin Halloween-tapahtumista tietoa! mista näkyy?? jos ei vielä niin milloin?? mitä muuta tiedossa kun halloween run??? mahdollisimman kattava pitäisi olla tapahtumasivu! ett' kaikki aiheeseen liittyvät tapahtumat yhdeltä sivulta!

Vastaus

Vastattu

Vielä ei muuta tietoa tapahtumista tosiaan löytynyt kuin tieto Halloween run -juoksusta, joka on tänä vuonna 26.10. Ainakin Punanaamio-sivusto ilmoittaa avaavansa Halloween-tapahtumasivuston syksyn aikana, mutta tuskin se täysin kattava on.

https://www.punanaamio.fi/halloween-tapahtumat