Kaipaan inspiraatiota ja ideoita - onko olemassa reseptikirjaa täytetyistä patongeista / leivistä? En siis kaipaa keittokirjaa itse leipien/patonkien…

Kysytty

Hei,
Kaipaan inspiraatiota ja ideoita - onko olemassa reseptikirjaa täytetyistä patongeista / leivistä? En siis kaipaa keittokirjaa itse leipien/patonkien tekemisestä, vaan nimenomaan täyttämisestä, täyteideoista, -yhdistelmistä ym..
Kiitos!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Esimerkiksi alla mainituista kirjoista löydät reseptejä ja ideoita erilaisten voileipien tekemiseen:

- Veikeät voileivät vaihe vaiheelta / teksti ja ruokastailaus: Irina Stepanova ja Sergei Kabachenko
- Haluaisitko voileivän? : ruokakirja / Margit Heikkilä
- Teehetkien herkut / Pirjo Suvilehto
- Afternoon tea - iltapäivän teehetki : skonsseja, muffinseja, sandwichejä, sitruunakakkua, kotitekoista marmeladia ja maailman parasta teetä / [Ingela] Holm .. [et al.]
- 50 herkkuvoileipää / Carole Handslip

Kirjat saat lainaan Helmet-kirjastoista:

http://www.helmet.fi/fi-FI