Kadoksissa sana ohuelle, pitkälle kepille, mitä täristetään käsivarsi miltei suorana. Pidetään kepin keskikohdasta kiinni.

Kysytty

Kadoksissa sana ohuelle, pitkälle kepille, mitä täristetään käsivarsi miltei suorana. Pidetään kepin keskikohdasta kiinni. Liikuntaväline mikä tehoaa hyvin vatsalihaksiin. Jännä värinä menee käsien lihaksia pitkin... Hankala kuvailla. Oli joitain vuosia sitten suosittu, myös liikuntaryhmissä.

Vastaus

Vastattu

Vakiintunutta suomenkielistä nimeä ei taida vielä olla.

Löytyy ainakin nimillä Flexi-bar tanko https://www.labtex.fi/tuote/flexi-bar-tanko, elastinen vapina tanko, Flexbar ja kääntötanko - kääntökeppi. Myös haku täristys keppi toi oikeita tuloksia monien hutien joukossa.