Juuri tuli dokumentti ruotsalaisesta Josefin Nilssonista jota hänen poikaystävänsä oli pahoinpidellyt.Tämä on joku näyttelijä Dramatenissa, mutta missään ei…

Kysytty

Juuri tuli dokumentti ruotsalaisesta Josefin Nilssonista jota hänen poikaystävänsä oli pahoinpidellyt.Tämä on joku näyttelijä Dramatenissa, mutta missään ei ole sanottu hänen nimeään. Tiedättekö te vai onko se suuri salaisuus, ihmettelen tällaista suojelua.Tekihän hän yhden ihmisen elämästä helvetin.

Vastaus

Vastattu
4 ääntä

Kommentit

Ihmettelin aivan samaa. Miksi henkilön nimi, joka pahoinpiteli Josaa ei mainittu. Ainoastaan sanottiin että henkilö on kuuluisa näyttelijä, joka työskentelee mm Dramatenissa. Täysi sika 🐽 joka pilasi tämän kauniin ja osaavan naisen elämän.