Juuri näin dokumentin Teemalta. Se kertoi Leonard Cohenin ja Mariannen tarinasta. Olisi hienoa, jos palauttaisitte kaikille lukijoille Axel Jensenin kirjat -…

Kysytty

Juuri näin dokumentin Teemalta. Se kertoi Leonard Cohenin ja Mariannen tarinasta. Olisi hienoa, jos palauttaisitte kaikille lukijoille Axel Jensenin kirjat - erityisesti kirjan Joacim, kirjan, joka vahvasti omaelämäkerrallisena kertoo elämästä Hydran saaressa ja myös Leonard Cohenista - hahmo on lukijan löydettävissä. Itse olen ostanut kirjan kirpparilta, koska se on loistava ja koska kaikki Axel Jensenin kirjat ovat kirjaston kirjavarastossa, vaikkakin sieltä tilattavissa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kiitos hienosta vinkistä! Tällä hetkellä tosiaan Helmet-kirjavarastosta löytyy yhdet kappaleet Axel Jensenin suomennetuista teoksista Joacim (1963), Line (Gummerus, 1960) ja Tago (Gummerus, 1979) ja niitä voi sieltä tilata.

Välitin toiveesi Helmet-kirjastojen hankintaosastolle. Jos kysyntä kasvaa eli tulee varauksia, kirjoja saatetaan hankkia lisää.

Hankintaehdotuksia Helmet-kirjastoille voi esittää myös hankintaehdotuslomakkeella, joka löytyy Helmet-verkkokirjastosta kohdasta Info ja alavalikosta Hankintaehdotus. Tässä myös linkki https://www.helmet.fi/fi-FI/Info/Hankintaehdotus.