Julistetulostinta ei enää löytynyt Varaamon kautta. Onko laite poistettu kokonaan käytöstä?

Kysytty

Julistetulostinta ei enää löytynyt Varaamon kautta. Onko laite poistettu kokonaan käytöstä?

Vastaus

Vastattu

Kyllä valitettavasti julistetulostin on tällä hetkellä huollossa ja siksi pois varaamosta.

Pahoittelumme.

Onneksi Julistetulostin on   kohta korjattu ja Sellon pajan palveluvalikoimissa.

Tarkkaa päivää emme vielä uskalla luvata, joten kone ilmaantuu varaamoon kun se taas toimii..