Otsikko
Joutokamaa Minkä kirjan luku tuo on (vai onko peräti novelli)? Olen lukenut kirjan 70-luvulla lapsuudessani, mutta luultavasti kirja kertoo 1800-1900-luvun…

Kysytty

Joutokamaa

Minkä kirjan luku tuo on (vai onko peräti novelli)? Olen lukenut kirjan 70-luvulla lapsuudessani, mutta luultavasti kirja kertoo 1800-1900-luvun vaihteen ajasta. Varmaa on että klassikkoteoksesta on kyse. Saattaisi olla Dickensiä tms. Ensin luulin sen olevan novelli Maailmankirjallisuuden mestarinovelleista, mutta eipä ole.

Olisin kiitollinen vastauksesta!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kukaan vastaajistamme ei tuntunut muistavan etsimääsi, mutta välitimme kysymyksesi eteenpäin, valtakunnalliselle kirjastoammattilaisten sähköpostilistalle. Ehkäpä joku kollega jossakin päin Suomea muistaisi! Palaamme asiaan mikäli vain saamme sieltä vastauksen. Vai muistaisikohan joku palvelumme seuraajista?