Jouluksi 1991 Dingo-yhtyeen nokkamiehenä tunnetuksi tullut Pertti Neumann julkaisi Cantores Minores-poikakuoron kanssa singlen nimeltä Joulu autiotalossa. Jos…

Kysytty

Jouluksi 1991 Dingo-yhtyeen nokkamiehenä tunnetuksi tullut Pertti Neumann julkaisi Cantores Minores-poikakuoron kanssa singlen nimeltä Joulu autiotalossa. Jos muistan oikein, kyseinen julkaisu oli hyväntekeväisyyssingle ja jos näin oli, niin mikä oli kohde, jonka hyväksi singlen myyntituotot menivät?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Joulu autiotalossa oli hyväntekeväisyysjulkaisu. Singlen tuottojen saajaksi ilmoitettiin Näkövammaisten lasten keskusliitto.

Julkaisutiedot Finna-tietokannassa.

Julkaisutiedot ja kuvia Discogs-sivustolla.

Näkövammaisten liitto.