Jotain vuosia sitten iltalehdessä oli juttu,että bmw kuskit ovat parhaimpia rakastelijoita.Naiset kertoivat ja eri automerkkien omistavat miehet oli laitettu…

Kysytty

Jotain vuosia sitten iltalehdessä oli juttu,että bmw kuskit ovat parhaimpia rakastelijoita.Naiset kertoivat ja eri automerkkien omistavat
miehet oli laitettu järjestykseen rakastelutaitojen perusteella.Tän
hauskan jutun haluisin löytää.