Jossakin Toivelaulukirjassa pitäisi olla Georges Bizet'n oopperan Helmenkalastajat duetto, jossa Nadir ja Zurga laulavat ranskaksi "Au fond du temple saint"…

Kysytty

Jossakin Toivelaulukirjassa pitäisi olla Georges Bizet'n oopperan Helmenkalastajat duetto, jossa Nadir ja Zurga laulavat ranskaksi "Au fond du temple saint". Tarvitsisin tiedon, missä sävellajissa Toivelaulukirjan sovitus on. Löytyykö tieto?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti kysymääsi tietoa ei löytynyt Suurista toivelaulukirjoista. Haluatko vielä tarkentaa kysymystäsi?