Jossain runossa tai hokemassa vastataan johonkin kysymykseeen: Miehet metsässä.... en muista tähän hätään enempää. Löytyykö kirjastonhoitajalta vastaus. Kiitos

Kysytty

Jossain runossa tai hokemassa vastataan johonkin kysymykseeen: Miehet metsässä.... en muista tähän hätään enempää. Löytyykö kirjastonhoitajalta vastaus. Kiitos

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voisikohan kyse olla lasten karttuleikkiin liittyvä loru: Karttu kotona, miehet metsässä...?

Loru sisältyy esimerkiksi teokseen Lennä, lennä leppäkerttu : Tuttujalastenrunoja ja -loruja (Koonnut Helvi Karahka, 2013)