Jossain John Bauerin kuvittamassa sadussa esiintyy prinsessan Tuvstarr. Onko satua suomennettu?

Kysytty

Jossain John Bauerin kuvittamassa sadussa esiintyy prinsessan Tuvstarr. Onko satua suomennettu?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Satu on suomennettu nimellä "Satu Loikka Pitkäsäärestä ja Pikku Prinsessa Niittyvillasta". Se löytyy teoksesta "John Bauerin satumaailma" (W+G 1985 tai Gummerrus 2002).

Teos löytyy Helmet-kirjastosta: http://www.helmet.fi/search*fin/?searchtype=t&searcharg=john+bauerin+sa…