Joskus -90 luvulla luin Valittujen palojen kirjoista kirjan, jossa tapahtumat sijoittuivat jonkun meren rannalle tai jonnekin ehkä Tyynen meren saaristoon…

Kysytty

Hei, joskus -90 luvulla luin Valittujen palojen kirjoista kirjan, jossa tapahtumat sijoittuivat jonkun meren rannalle tai jonnekin ehkä Tyynen meren saaristoon. Kirjassa oli kahden nuoren rakkaustarina. Siihen liittyi jollakin tavalla meressä sukeltelu ja pojalla oli kävelytyylissä jotakin nilkuttavaa. Sukeltaessa pojan kävelytyyli ei näkynyt ja tyttö ihaili poikaa erityisesti sukeltaessa. Tässä nämä, mitä kirjasta muistan : ) Löytyisiköhän tällaista kirjaa, haluaisin lukea sen uudelleen ; )

Vastaus

Vastattu

Emme valitettavasti tunnistaneet etsimääsi kirjaa.

Jos joku lukijoista tunnistaa teoksen, niin tiedon siitä voi kirjoittaa kommenttina tämän vastauksen perään.

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Sininen laguuni?