Jos värittää mustalla tussilla tai eyelinerillä käsivarteen ympyrän ja ottaa siitä salamavalon kanssa kuvan niin että salamavalo koskee ihoa miksi siitä saa…

Kysytty

Jos värittää mustalla tussilla tai eyelinerillä käsivarteen ympyrän ja ottaa siitä salamavalon kanssa kuvan niin, että salamavalo koskee ihoa, miksi siitä saa sähköiskun?

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti en löytänyt kysymykseesi vastausta, mutta voit yrittää kysyä tätä vielä Kysy tieteestä-palvelun kautta. Alla linkki sinne:

https://www.aka.fi/fi/tietysti/kysy-tieteesta/