Jos varaan tietokoneella kirjan, niin kuinka kauan kestää jotta voin hakea sen kirjastosta?

Kysytty

Jos varaan tietokoneella kirjan, niin kuinka kauan kestää jotta voin hakea sen kirjastosta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mikäli varaamasi kirja on jossakin HelMet kirjastossa Hyllyssä, saapuu se valitsemaasi noutokirjastoon 2-4 arkipäivän kuluessa. HelMetin Omat tietoni -toiminnoista voit seurata varauksesi tilaa. Voit noutaa varaamasi aineiston, kun varauksen kohdalla lukee Noudettava viimeistään.