Jos varaan monta kirjaa niin pitääkö minun silloin maksaa jokaisesta erikseen se 50 senttiä varausmaksua?

Kysytty

Jos varaan monta kirjaa niin pitääkö minun silloin maksaa jokaisesta erikseen se 50 senttiä varausmaksua?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyllä, ellei kyseessä ole lasten osaston aineisto. Varausmaksu on tällä hetkellä aikuisten aineistosta 0,50 € / kpl. Lasten aineistosta varausmaksua ei peritä.