Jos varaan Mape Ollilan kirjoittaman Nightwish kirjan, niin maksaako varaus jotain. Eli onko kyseinen kirja aikuistenkirja?

Kysytty

Jos varaan Mape Ollilan kirjoittaman Nightwish kirjan, niin maksaako varaus jotain. Eli onko kyseinen kirja aikuistenkirja?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Etsimääsi Mape Ollilan kirjoittamaa Nightwish kirjaa löytyy kirjastoista sekä aikuisten- että lastenosastoilta. Lasten aineistosta ei mene varausmaksua. Enimmäkseen kirjaa on kuitenkin aikuisten- ja musiikkiosastoilla, jolloin varauksesta menee normaali maksu.

Eli melko varmasti kirjasta on maksettava varausmaksu.