Maksukäytännöt kirjastoissa

Kysytty

Jos tietyn kirjaston sivuilla lukee, että saa maksaa kirjastomaksut käteisellä, mutta perillä selviää että VAIN JOS ON TASARAHA, niin eikö sen voisi mainita kirjaston tietojen kohdalla!!!

Vastaus

Vastattu

Kiitos palautteesta.

Olisi todella tarpeellista, että kaikki maksuihin liittyvät rajoitukset olisivat näkyvissä myös verkkosivuilla.

Jos kerrot kirjaston nimen, yritän vaikuttaa asiaan.

1 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Malmin Kirjasto kyseessä.

Malmi on Helsingissä. Euroon siirtymisestä on jo aikaa, mutta kokemus sikäläisestä Kallion kirjastosta ei kovin pian unohdu, kohtelu oli ennätyksellisen tylyä, etten sanoisi röyhkeää. Aihe: rohkenin kysyä perustelua siihen, että markkakolikot eivät kelvanneet siellä vaikka muualla kelpasivat vielä siinä vaiheessa. Kelpasivat siinäkin helsinkiläisessä kirjastossa, johon jouduin köröttelemään hoitaakseni maksut.