Jos pidän taidenäyttelyn Kouvolan pääkirjastossa KEVÄÄLLÄ 2017, milloin voin tilata näyttelytilan ja minkähintainen?

Kysytty

Jos pidän taidenäyttelyn Kouvolan pääkirjastossa KEVÄÄLLÄ 2017, milloin voin tilata näyttelytilan ja minkähintainen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Taidetilan varauksista pääkirjastossa huolehtivat Anitta Huusari puh.0206158455 ja Sari Nieminen 0206156433. Vuokra on 127,85€ / viikko.
Näyttelytilaa kannattaa kyllä kysellä jo nyt jos tarkoituksenne on pitää näyttely jonain tiettynä aikana.