Jos on kaksi kovalevyä ja tulee viruksia niin voiko ne levitä slave asemaan ? (jos ei siirrä saastuneita kansioita tai tietoja levyjen kesken )

Kysytty

Jos on kaksi kovalevyä ja tulee viruksia niin voiko ne levitä slave asemaan ? (jos ei siirrä saastuneita kansioita tai tietoja levyjen kesken )

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Riippuu viruksesta, mutta voihan se tartutella itseään kaikille mahdollisille kiintolevyille, jos se on sellaiseksi ohjelmoitu. Eli ei se kakkoslevykään silloin turvassa ole.