Jos on jäänyt kirja palauttamatta (ja hukkunut ajan myötä) niin käykö esim. hukkuneen Aku ankan taskukirjan palauttamisesta toinen vastaava vai täytyykö olla…

Kysytty

Jos on jäänyt kirja palauttamatta (ja hukkunut ajan myötä) niin käykö esim. hukkuneen Aku ankan taskukirjan palauttamisesta toinen vastaava vai täytyykö olla sama numero?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Yleensä kadonneen kirjan tms. kirjastoaineiston tilalle voi tarjota vain samanlaista. Neuvottele kuitenkin vielä kyseisen kirjaston henkilökunnan kanssa, josko sinun tapauksessa voisi tehdä poikkeuksen.