Jos jätän langattoman hiiren lähetin/vastaanottimen usb-porttiin, kun sammutan tietokoneen, se ei avaudu, kun seuraavan kerran yritän sitä. Koneeseen tulee…

Kysytty

Jos jätän langattoman hiiren lähetin/vastaanottimen usb-porttiin, kun
sammutan tietokoneen, se ei avaudu, kun seuraavan kerran yritän sitä.
Koneeseen tulee virta, mutta mitään muuta ei tapahdu. Vanhalla hiirellä ei
ollut ongelmia, kahdella uudella on. Muuten hiiret toimivat ok. Mielellään
jättäisi sen lähettimen paikoilleen, kun nykyisin ovat niin pieniä ja
vaikeasti porttiin aseteltavia. Missähän on vika, vai olenko tehnyt jonkin
virheen, jota itse en osaa etsiä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit mennä kannettavan kanssa Helsingin kaupunkirjaston Kohtaamispaikkaan, joka on tietokoneiden käytön neuvonnassa paras paikka. Voit ottaa yhteyttä myös netin kautta: http://www.hel.fi/hki.Kirjasto/fi/Etusivu.

Kohtaamispaikan osoite: Lasipalatsi, Mannerheimintie 22-24, 2 krs.