Jos etsin jotain tiettyä kirjaa, onko mahdollista nähdä netistä onko sitä esim. Kouvolan kirjastossa ja onko se lainassa vai ei?

Kysytty

Jos etsin jotain tiettyä kirjaa, onko mahdollista nähdä netistä onko sitä esim. Kouvolan kirjastossa ja onko se lainassa vai ei?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit selailla Kouvolan kirjastojen kokoelmia osoitteessa http://kouvola.kirjas.to/
Tiettyä teosta voit hakea Tiedonhaku-linkistä. Tarkempia hakuohjeita voit lukea aloitussivun Ohje-linkistä.

Hakutuloksesta näet samalla, onko teos lainassa. Näet myös, onko teosta saatavilla muissa Kyyti-alueen kirjastoissa.