Juhannusjuna, jossa seurattiin junan ohjelmallista matkaa Hki-Rovaniemi. Voisko uusia ko. ohjelman?

Kysytty

Hei, jokunen vuosi sitten tuli juhannuksena aivan ihana ohjelma - Juhannusjuna, jossa seurattiin junan ohjelmallista matkaa Hki-Rovaniemi. Aivan uskomattoman ihania maisemia, kun halki Suomen "matkattiin". Voisko uusia ko. ohjelman?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Juhannusjuna on kulkenut vuonna 2012. Ylen elävästä arkistosta pääsee palaamaan kyseiseen ohjelmaan, mutta jos haluaisit tästä uusinnan tv:stä tai uuden ohjelman, kannattaa pyyntö laittaa suoraan Ylen ohjelmatoiveeseen.

Tästä pääsee palaamaan juhannusjunan kyytiin: Juhannusjuna vei matkalle läpi yöttömän yön | Elävä arkisto | yle.fi

Ohjelmatoiveen voi esittää täällä: Palaute (yle.fi)

1 ääntä

Kommentit