Jokohan Maija Vilkkumaasta kertova kirja on varattavissa esim. Kontulan kirjastosta? Ilmestymispäivä on 30.4 ja tekijänä Luca Garbora?

Kysytty

Jokohan Maija Vilkkumaasta kertova kirja on varattavissa esim. Kontulan kirjastosta? Ilmestymispäivä on 30.4 ja tekijänä Luca Garbora?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Maija Vilkkumaan ja Luca Garganon kirjaa Maija on jo tilattu moniin kirjastoihin, mm. Kontulaan. Sitä ei vielä näy rekisterissä. Hankinnasta luvattiin käsitellä kirja pikavauhtia, joten se tullee kirjastoihin 1-2 viikon sisällä.