Joissakin Helsingin kirjastoissa tulostaminen maksaa (esim Malmi) ja joissain se on ilmaista (esim Jakomäki). Näin minulle kertoivat kirjastovirkailijat tänään…

Kysytty

Joissakin Helsingin kirjastoissa tulostaminen maksaa (esim Malmi) ja joissain se on ilmaista (esim Jakomäki). Näin minulle kertoivat kirjastovirkailijat tänään 15.6. Miksi tällainen eroavaisuus kaupungin sisällä? Missä kaikkialla muualla tulostaminen on ilmaista?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin kaupunginkirjaston toimipisteissä on käytössä itsepalvelutulostus, jossa asiakas ensimmäistä kertaa tulostaessaan saa viisi sivua ilmaiseksi. Jos  haluat tulostaa enemmän, tulosteet maksavat 0,40€/sivu. Järjestelmä antaa uudet viisi ilmaista sivua automaattisesti aina kolmen kuukauden välein.

https://www.helmet.fi/fi-FI/Info/Asiakkaana_kirjastossa/Lainaajat_ja_ma…

2 ääntä

Kommentit

Ei vastattu kysymykseen. Viisastelulla on p. loppu...