Joissain kaupungeissa on käytössä palvelu esim. lukihäiriöisille ja ihmisille jolle lukeminen on vähän hankalampaa, jossa on netissä kattava äänikirja…

Kysytty

Hei. Joissain kaupungeissa on käytössä palvelu esim. lukihäiriöisille ja ihmisille jolle lukeminen on vähän hankalampaa, jossa on netissä kattava äänikirja valikoima, johon pääsee erillisillä tunnuksilla. Löytyykö vaskikirjastoista vastaavanlainen mahdollisuus?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Celia-kirjasto on valtion erikoiskirjasto joka kaikki jolla tavallisen painetun kirjan lukeminen on vaikeaa voi käyttää. Tunnukset Celiaan saa kirjastosta. Löydät enemmän tietoa Celiasta ja liittymisestä tästä: https://www.celia.fi/palvelut/aanikirjat-yksityishenkiloille/