Jenny Colganin kirjassa Uusia lukuja ja onnellisia loppuja Nina löytää pinon jotain lasten/nuortenkirjaa, josta on tykännyt paljon lapsena. Kirjan nimi on…

Kysytty

Jenny Colganin kirjassa Uusia lukuja ja onnellisia loppuja Nina löytää pinon jotain lasten/nuortenkirjaa, josta on tykännyt paljon lapsena. Kirjan nimi on suomennettu "Korkeilla katoilla", onkohan tämä joku oikea kirja? Ilmeisesti kirjassa liikutaan paikasta toiseen koskematta laisinkaan maahan, kirjassa lennetään ja mukana on ilmeisesti myös pulu. Kuulostaa kivalta! Mistähän tämän löytäisi, jos on olemassa?

Vastaus

Vastattu

Hei,

Tästä löytyi useilta englanninkielisiltä nettisivuilta tieto, että kyseistä kirjaa (eng. Up on the Rooftops) ei ole oikeasti olemassa. Kyseessä on siis kirjailijan mielikuvituksen tuotos.