Jatkuutko Haavikon Ravitalli sarja viellä?? Sarja on niin hyvä, että toivoisin sen jatkuvan ;)

Kysytty

Jatkuutko Haavikon Ravitalli sarja viellä??
Sarja on niin hyvä, että toivoisin sen jatkuvan ;)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Merja Jalon Haavikon ravitalli -sarjan viimeisin osa on ilmestynyt jo vuonna 2001. Vaikuttaa siltä, että uutta osaa ei olisi enää tulossa. Mutta varmasti sitä ei voi tietää kuin kirjailija itse. Täältä löydät luettelon sarjan kirjoista:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Haavikon_ravitalli

8 ääntä

Kommentit

Kyllä toivoisin että Haavikon ravitalli kirjasarja jatkuu! Olen Merja Jalon suuri fani ja olen lukenut myös Nummelan ponitalli sarjaa! En itse perustu niin ravihevosista mutta kiitos Merja Jalon olen nyt sitten ihastunut myös niihin!! Toivon että itse Merja Jalo lukee tämän kommentin !! Kiitos jos alat taas kirjoittaa Haavikkoa! Etsi sitten minut käsiisi ja ilmoita sarjasta!