Jätin tammikuun (2007) lopussa hankintaehdotuksen parista kirjasta ja kysyisin milloin tiedän onko hankintaehdotus mennyt läpi ja milloin kirjat tulevat…

Kysytty

Jätin tammikuun (2007) lopussa hankintaehdotuksen parista kirjasta ja kysyisin milloin tiedän onko hankintaehdotus mennyt läpi ja milloin kirjat tulevat kirjastoon tai sitten että ehdotukset eivät menneet läpi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hankittavaksi ehdotetun aineiston saapumista voi Helsingin kaupunginkirjastossa seurata HelMet aineistotietokannasta www.helmet.fi . Kun ehdotettu aineisto päätetään hankkia, pyritään se tilaamaan mahdollisimman nopeasti. Kaikki hankintaehdotukset käsitellään, mutta kaikkia toiveita ei valitettavasti voida toteuttaa. Hankintapäätöksestä ei lähetetä ehdotuksen tekijälle ilmoitusta.