Jason Lewisin trilogiasta Dark waters löytyy vain ensimmäinen osa kirjastoista ja sekin englannin kielellä. Onko toista ja kolmatta osaa tullut Suomeen? Saako…

Kysytty

Jason Lewisin trilogiasta Dark waters löytyy vain ensimmäinen osa kirjastoista ja sekin englannin kielellä. Onko toista ja kolmatta osaa tullut Suomeen? Saako niitä pyydettyä Suomeen vai täytyisikö jatko-osat hankkia ulkomailta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jason Lewisin Dark Waters on suomennettu (Tummat vedet : lihasvoimin maailman ympäri), ja se on esimerkiksi Hämeenlinnan kirjaston kokoelmassa.
Englanninkieliset jatko-osat (The seed buried deep ja To the brink) löytyvät Tapiolan kirjastosta. Voit saada ne sieltä lähimpään kirjastoosi kaukolainana.

Kaukolainat ovat usein maksullisia, esimerkiksi Hämeenlinnassa yksi kaukolaina maksaa 8 euroa.
Voit tehdä pyynnön Vanamo-verkkokirjaston lomakkeella tai sähköpostiviestillä.

https://www.vanamokirjastot.fi/kaukolainat?culture=fi