Järjestötoiminta: miksi liitytään järjestöihin, mitä odotuksia, vaatimuksia jäsenillä on mitä saa/joutuu antamaan? jne

Kysytty

Järjestötoiminta:
miksi liitytään järjestöihin,
mitä odotuksia, vaatimuksia jäsenillä on
mitä saa/joutuu antamaan? jne

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mm. seuraavissa teoksissa käsitellään järjestötoimintaa ja siihen osallistumista.

Kurikka, Päivi: Hällä väliä? (Suomen Kuntaliitto 2000)
Leppänen, Kalevi: Yhdistys 95 (Toivonpoika 1991)
Loimu, Kari: Yhdistystoiminnan käsikirja (WSOY 2000)
Siisiäinen, Martti: Suomalainen protesti ja yhdistystoiminta (Tutkijaliitto 1990)
Yhdistys toimii (Opintotoiminnan keskusliitto 1996).

Kirjojen saatavuuden voi tarkistaa Porin kaupunginkirjaston aineistorekisteristä osoitteesta http://kirjasto.pori.fi/riimi/zgate.dll
Aineistorekisteristä voi myös hakea lisää aihetta käsitteleviä teoksia yhdistämällä asiasana 'järjestötoiminta' ja luokka 30.7.
Aleksi-artikkelitietokannasta löytyi myös runsaasti viittauksia aiheeseen, tietokanta on käytettävissä pääkirjastossa.