Järjestetäänkö nyt kesällä tai syksyllä saksan kielen kielikahviloita?

Kysytty

Järjestetäänkö nyt kesällä tai syksyllä saksan kielen kielikahviloita? Asun Espoossa, mutta pääkaupunkiseutu on liikkumisaluetta.

Vastaus

Vastattu

Näyttää siltä, ettei saksaa ole vielä kielikahviloiden valikoimissa.

Suomen-, viron-, englannin- ja espanjan-kielisiä kahviloita on jo olemassa.

Kielikahvilat löytyvät helposti Helmet tapahtumista, kun rajaat ajanjakson lisäksi tapahtuman muodoksi "kielikahvilat ja keskusteluryhmät". https://www.helmet.fi/fi-FI/Tapahtumat_ja_vinkit/Tapahtumat?es=24.6.2019&ee=31.12.2019&t=Kielikahvilat%20ja%20keskusteluryhm%C3%A4t

Voit toivoa saksankielistä kielikahvilaa antamalla palautetta Helmet kirjastoille. https://www.helmet.fi/fi-FI/Palaute(3938)

Voit myös ottaa yhteyttä haluamaasi kirjastoon ja kertoa halustasi perustaa syksyllä saksankielinen kielikahvila. (jos haluat itse vetää kielikahvilaa)

Syksyllä alkaa taas monia saksankielen kursseja mm. avoimessa yliopistossa, Goethe instituutissa ja työväenopistoissa.